Inte rätt!

Irriterande. Är det ens lagligt att döda zebror och giraffer? 'From the smallest deer to the largest mammals, my family and I love to hunt and enjoy the great outdoors.' Man skjuter inte en giraff bara för att man älskar att göra det? Eller en zebra? Eller ett vildsvin? Spelar ingen roll vad det är för djur? Klicka här!

Från wikipedia: 'Efter ankomsten av vita jägare jagades giraffer bara för nöjes skull.' Det är fel. Fel,fel och fel! Jag antar att dom hade tillåtelse men det är fel fortfarande. Jag gillar att döda människor, så då får jag göra det. Ett liv är ett liv, var det säg är en giraff eller människa.


Förstår inte ens varför jag lägger ut dessa hemska bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback