Ruggigt

Idag så kom jag och min kompis Julia hem från skolan till mig. Vi satte oss ner och käkade lite kexchoklad då vi medans såg på ghost whisper. Hon går i innebandy så hon ringer till sina föräldrar för att höra när dom kan skjutsa och är hemma från jobbet. Hon ringer men det avbryts - då det står mitt hem nummer ringer. Hon tror jag skojjar med henne och ringer igen men än en gång så ringer jag. Hon får sedan svar och sedan så frågar hon mig. "Vera, visst ringde du mig?" Jag tittar på henne. "Nej!" Jag börjar hånflina. "Varför ringde du?" Jag är nu helt chockerad. Jag har inte ringt dig? Jag satt och såg på tv när du gick och ringde? Vi tittar sedan i hennes samtalslista och det står verkligen mitt hemnummer. Fyfaaan vad ruggigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback