Shoppat lite på stan

Jag orkade inte dansen idag, jag hade fått ont i huvudet av bussen. Men lite shopping blev det (självklart)!
Köpte en snygg hoodie från stadium. 349 kronor. Jag behövde en sådan. Inte något dumt impulsköp. Tittade på marwin tröjor men dom var så dyra. Aldrig sexhundra för en sådan. Nåja, det blev en smink bortagning från apoteket och en bh. Det är halva priset på ganska många hos H&M just nu. Köpte dock ingen på rea.

Webbkameran verkar vara expert på att få en se riktigt osminkad ut så jag skvätte på litegrann för att iallafall se levande ut.

Jag ska nu käka någon macka av något slag och sedan sätta med vid datorn igen och säkert bläddra runt och uppdatera bloglovin. Jag vill läsa en massa massa inlägg. När jag kom hem från semester så var det trehundrasextio nya inlägg. Varför är det bara runt sextio nu? Vad hände med dom där trehundra? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback