Upp och ner inom bloggar

Är just nu inne hos JB's offical site → http://www.justinbiebermusic.com/
För musikens skull såklart. Jag gör en sådan där lite upp och ner. Om bloggar?



Musik på bloggen som startar automatiskt.
Det är irriterande och allmänt jobbigt. Du får ha musik men för fan inte auto!!! Störande.

Stava rätt. Jag måste erkänna att jag hatar att läsa bloggar (hatar är ett svårt ord) som iallafall stavar fel ofta. Det är jobbigt att läsa. Och smilisar är ok men inte för många alltså! Idaah så dansade vi på skoolaaaaan skiit kul <33;*;);) ... </3

Några kategorier iallafalll?
Kanske några går väl? Istället för bara allmänt? Bilder? Humor? Dagens? Det finns tusentals oanvända och okända kategorier.



Många bilder! Alltid härligt och kul att läsa bloggar med mycket bilder.

Tips. När jag kommer in på en blogg så tittar jag alltid om det finns någon tips-kategori. Det är alltid kul, du behöver absolut inte göra en sådan men något jag gillar iallafall.

Musik. Bädda in musik och roliga filmer och allt möjligt från youtube!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback